Ua manumalo le CHINALLY i aia tatau fa'alelalolagi mo le cyhalodiamide insecticide

O le kamupani fa'ato'aga fa'ato'aga a Saina, Hebei CHINALLY Chemical, na maua talu ai nei oloa fa'apitoa mo le cyhalodiamide, o se iniseti na atia'e e le Zhejiang Chemical Industry Research Institute.E talitonu CHINALLY o le oloa o le a fesoasoani e foia le luʻitau o le saogalemu o meaʻai ma maua ai le taliaina i le lalolagi atoa.

Cyhalodiamide e a'afia i le aiga phthaldiamide insecticide.O lenei vaila'au malosi e pulea ai le tele o iniseti e aofia ai le anufe kapisi, plutella xylostella, beet armyworm, prodenia litura, ma le helicoverpa armigera, fa'atasi ai ma le a'afiaga o le u'u alaisa.E tusa ai ma le CHINALLY, o le cyhalodiamide 95% faʻapitoa ma lona gaosiga o oloa 20% SC o loʻo i lalo o le resitalaina mo le faʻaogaina i luga o araisa, cotton, fualaau faisua ma fualaau aina, lauti ma tapaa.O loʻo faʻamoemoe le kamupani e maua le faʻatagaina o le resitala i le amataga o le tausaga fou.O le pateni a le setete o le cyhalodiamide o loʻo toe iloiloina foi.

Ua sauni foi CHINALLY e lesitala le cyhalodiamide i Thailand, Filipaina, Vietnam ma Initia.O loʻo fuafua le kamupani e faʻalauteleina ana auala agchem i fafo e faʻateleina ai le faʻatau atu i maketi i fafo, ma o le cyhalodiamide o loʻo i totonu o lana lisi o oloa o le faʻalauteleina o fuafuaga.

E uiga ia Hebei Chinally

Faavaeina ia Fepuari 2008,Hebei Chinally Chemical Technology Co., ltd o se atinaʻe auaunaga faʻatoʻaga maualuga e faʻatatau i maketi ma tagata faʻatau manaʻoga. Ua tuuto Hebei Chinally i le puipuiga o laʻau, e faʻafetaui ai manaʻoga maketi ma faʻafitauli faʻatau e ala i le tulaga saʻo o maketi, oloa tulaga ese ma auaunaga fou.o le a faʻaauau pea ona faʻaleleia le manuia o paʻaga ma faifaʻatoʻaga i oloa fou ma auaunaga faʻapitoa.

O oloa autu e aofia ai vailaau e tineia ai manu faalafua, fungicides, herbicides, tulafono tuputupu aʻe laau ma isi oloa faʻatoʻaga, Faʻapipiʻiina i le tele o seti o laina gaosiga maualuga mo TC (flonicamid, fluopicolide, tembotrione a), SC, WDG, DF, WP, SP, EC, EW, SL, ME, GR, etc..I le taimi nei, ua matou auina atu i fafo i le tele o atunuu i le salafa o le lalolagi e aofia ai Vietnam, Cambodia, Initia, Thailand, Amerika i Saute ma isi. Hebei Chinally o loʻo nofouta lelei i manaoga o maketi mai fafo ma tagata faʻatau ( aemaise lava tagata faʻaaogaina) mo le foia o faʻafitauli faʻafitauli ma mea faʻapipiʻi loloto.Now, Matou te aumaia ma le manuia le faʻalauiloaina o le poto masani o le puipuiga o laʻau Saina ma le maualuga o vailaʻau faʻamaʻi i maketi mai fafo, aemaise lava i Vietnam ma Cambodia.I le taimi lava e tasi, matou te lagolagoina le resitala. i le tele o atunuu ma itulagi.


Taimi meli: Me-23-2022